Mesafeli satış sözleşmesini kabul ediyorum butonunu işaretleyerek siparişinizi sonlandırınız.
2. Ürün ne zaman gönderilir?
Hafta içi hergün 16:00’a , cumartesi saat 12:00 ‘ye kadar verilen siparişler aynı gün içerisinde kargo şirketine teslim edilir. Kalem üzerine yazı istenildiğinde en geç 3 iş günü içerisinde kargoya verilmektedir. Kalemlerde , kalem üzerine yazı distribütör firma tarafından özel lazer makine ile yazıldığından bu süre almaktadır.
3. Siparişimi iptal edebilir miyim?
0216 906 08 08 numaralı telefondan veya [email protected] ‘ a mail atarak siparişinizi iptal edebilirsiniz.
4. Kurye hizmeti var mı?
İstanbul içerisinde 1000 TL üzeri alışverişlerinizde kurye imkanı sunabiliyoruz.1000 TL üzeri alışverişlerde kurye ücreti bizim tarafımızdan karşılanmaktadır. Arzu ederseniz 1000 TL altı alışverişlerde size kurye yönlendirebiliriz. Kurye ücreti müşterilerimiz tarafından karşılanmaktadır.
5. Kargo ücret tutarınız nedir?
100 TL üzeri kargo ücretsizdir.
100 TL altı siparişlerde yurtiçi kargo ücretimiz 7,90 TL' dir.
6. İade ve değişim işlemi nasıl yapılır?
İnternet sitemizde almış olduğunuz ürünü teslimat sonrasında iade edebilirsiniz. Ürünlerin iadesi için belirtilen yasal süre 14 gündür ancak bir Panel Kırtasiye müşterisi olarak internet sitemizden satın aldığınız ürününüzü tekrar satılabilir özelliğini yitirmemiş olması kaydıyla teslimat tarihinden itibaren toplam 30 gün içerisinde faturanız ile iade edebilir veya değişimini sağlayabilirsiniz. Havale ile vermiş olduğunuz bir siparişi iade etmek istediğinizde ürünü kargoya teslim ederken içerisine durumu anlatan bir not ile iade yapabileceğimiz banka hesap bilgilerinizi göndermenizi rica ederiz. Ya da
(216) 906 08 08 numaralı telefondan çağrı merkezimizi arayarak da bilgi verebilirsiniz.
7. Sipariş hakkında nasıl bilgi alabilirim?
Siparişinizin durumunu “ Hesabım “ menüsünden “Siparişlerimi” gerekli bilgileri görüntüleyebilirsiniz.
8. Siparişime ürün ekleyebilir miyim?
Onayladığınız siparişinize daha sonra ekleme yapılamamaktadır. Mevcut siparişinizin iptali yapılıp eklemek istediğiniz ürünler ile yeniden sipariş oluşturmanız gerekmektedir.
Arzu ederseniz 2. Siparişinizi ayrıca oluşturmanız durumunda iki ürününüz aynı kargoda gönderilecektir. Doğacak 2. Bir kargo ücreti olursa tarafımızca iade edilir.
9. Sipariş ettiğim ürünler ile faturamın farklı adrese gelmesini istiyorum. Mümkün mü?
Mümkündür. Siparişinizi oluşturma aşamasındayken Fatura adresinizi kendi adresiniz , teslimat adresinizi göndermek istediğiniz adres olarak yazabilirsiniz.
Siparişiniz sisteme girmiş olduğunuz ev ,iş , vs. adresine ayrı ayrı gönderilir.
10. İnternet siparişimi mağazadan teslim alabilir miyim?
İnternet siparişlerimizi mağazadan veya depomuzdan teslimatı yapılamamaktadır.
E-fatura sistemini kullanmaktayız. Muhasebe , stok ,kasa olarak mağazamız ve depomuz birbirinden ayrıdır. Sizlere daha sağlıklı hizmet verebilmek adına internet siparişlerimiz mağaza veya depomuzdan teslim edilememektedir.
11. Hediye çeki ve kampanya kodunu nasıl kullanabilirim?
Sayın müşterimiz ;